Αποστολή σε όλη την Ελλάδα επόμενη μέρα στα άμεσα διαθέσιμα Αγοράστε με ευκολία. Δυνατότητα έως 36 δόσεων
Κατηγορίες

Αλλαγές - Επιστροφές

Αλλαγές – Επιστροφές

 

Ελάττωμα κατά την παραλαβή

Σε περίπτωση που εντοπίσετε όποιο πρόβλημα στο προϊόν, εντός 24 ωρών από την παραλαβή να γίνει αναγγελία της ζημιάς στην εταιρεία μας καθώς και την εταιρεία ταχυμεταφορών (Courier Center).

Μετά το πέρας των 24 ωρών θα θεωρείται ότι τα προϊόντα της παραγγελίας σας είναι σε άριστη κατάσταση.

 

Επιστροφή Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης

Σε περίπτωση παραλαβής λανθασμένου προϊόντος είτε ποσότητας από αυτό της παραγγελίας ο πελάτης θα πρέπει να αποστείλει πίσω στο κατάστημα την λανθασμένη παραγγελία, με τα έξοδα αποστολής να επιβαρύνουν το κατάστημα καθώς και τα έξοδα εκ νέου αποστολής στον πελάτη αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.

 

Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων

Σε περίπτωση που προκύψει πρόβλημα στο προϊόν και βρίσκεται μέσα στα πλαίσια της εγγύησης που παρέχει ο εκάστοτε κατασκευαστής και αναγράφεται στα χαρακτηριστικά θα πρέπει:

1) Το προϊόν να αποσταλεί ή να μεταφερθεί στο κατάστημα μας έτσι ώστε να μπορέσουμε να το προωθήσουμε στον κατασκευαστή για την χρήση της εγγύησης.

Σε περίπτωση βλάβης του προϊόντος, έως και 3 ημέρες μετά την ημερομηνία αγοράς που αναγράφεται στο παραστατικό(με προϋπόθεση ότι δεν ευθύνεται ο πελάτης), καλύπτουμε τα μεταφορικά επιστροφής σε εμάς και αποστολής προς εσάς. Μετά την πάροδο των 3 ημερών τα μεταφορικά τα χρεώνεται ο πελάτης.

2) Μετά την επιστροφή των προϊόντων αποστέλλονται στην εκάστοτε κατασκευαστή γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.

3) Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα από τον κατασκευαστή πραγματοποιείται η επισκευή είτε η αντικατάσταση του προϊόντος εφόσον κριθεί αναγκαίο. Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή και δεν μπορεί να βρεθεί παρόμοιο προϊόν αντικατάστασης τότε και μόνο τότε υπάρχει η δυνατότητα ακύρωσης της συναλλαγής και η επιστροφή των χρημάτων στον Πελάτη.

 

Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων - Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη

1)Ο καταναλωτής έχει προθεσμία έως και δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής για να υπαναχωρήσει από την αγορά του προϊόντος αναιτιολόγητα με μοναδική επιβάρυνση τη δαπάνη επιστροφής του προϊόντος.

Ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση.

Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και στείλτε το μας στο info@techcom.gr ή τηλεφωνικά στο 2144441230.

 

---------------------------------------------------------------------------------

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ :

ΕΠΩΝΥΜΟ :

ONOMA :

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ :

---------------------------------------------------------------------------------

Μπορείτε να στείλετε τα προϊόντα (μαζί με την εκτυπωμένη φόρμα) μέσω της Courier Center ή να τα παραδώσετε στο κατάστημα.

Κάνε εγγραφή στο Newsletter μας!

Εγγραφείτε για προσφορές, νέα προϊόντα και προσφορές.